Sposób na paznokcie.

Cześć kochani !

Dziś napisze wam jak dbać o swoje paznokcie, aby były twarde i długie. 
Ja sama próbowałam prawie całe życie zapuścić paznokcie lecz niestety nigdy mi się nie udawało, aż do teraz. Moje paznokcie stały się odżywione i w bardzo dobrej formie, a przede wszystkim nie rozdwajają się. Na samym początku używałam odżywki z miodem domowej roboty. Pomogła mi ona w ten sposób, że nadała moim paznokcia energii i przyśpieszyła porost. Natomiast następnym krokiem było  nakładanie na swoje paznokcie
odzywki Eveline 8 w 1 codziennie po jednej warstwie. W ten sposób bardzo szybko zapuściłam paznokcie. 


Ja osobiście miałam bardzo suche ręce, aby temu zapobiec używałam różnych kremów.
Jedne z nich to:
anida krem do rąk - z silikonem prowitamina B5
anida krem do rąk - z witaminą A i E
Ziaja krem do rąk- kokosowa terapia skóry i zmysłów


Uwaga !!
Nie każda odżywka działa na nasze paznokcie. Dla jednych może być dobra, a dla drugich zaś może ona nie działaś. Nie warto rezygnować z innych możliwości.





1. Lakier z Bell utwardzający płytkę paznokcia (w trakcie testowania). 
2 Krem z firmy "Anida".
 3 Krem z firmy "Ziaja". 
4 Domowa odżywka do panzoocji z miodu.
*Odżywka możliwa do zakupienia u mnie.